Hű...

Újra.
Laptopról.

Jó napounk volt Regivel egész nap mászkáltunk,88 fokban...rettenetes meleg volt.
Borzalom,úgy gondolom lassan elég volt nekem a nyárból,szeretnék már nem csak itthon ülni,hanem valamilyen kihívások elé nézni,közösségbe járni,és bevetni magam a jövőm építésébe.Sikerült rájönnöm ma,hogy itt lenne az ideje a nagy tervek kibontakoztatásának. :P :D

Holnap olaszaink búcsúbuli-és koncertjén leszek,amit kicsit várok.Őszintén egy nagyobb tehernek lesz vége.Szeretem őket,de 1000vatton ordibálnak,azt pedig már kevésbé.

Jut eszembe!Alex Evans myspace-én jártam,és egy csodálatos új képet láttam.Azt hiszem valaki ennél jobban nem nézhet ki. :D Fantasztikus,annyira szeretem őt...Mindig is egy hős marad számomra,és nem értem azokat akik nem kedvelik őt.. (: Én nagyon szeretem,és imádom...és borzasztóan szeretném látni élőben is. :D

Voálá... :D Itt a kép. (:
 

Bye: Aschen. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr81616364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CuddlesLapine 2008.08.14. 22:07:51

nem szeretem alexet...
engem arra a ... zek efronra emlékeztet :D
na nembaj. legalább nem értessz XD

Aschen™ 2008.08.14. 22:10:32

Baszdmeg Zacnek mi a buzianyám köcsög* köze van hozzá neharagudjmár??? :D jólvan teis fáradt leheccmár. :D

Aschen™ 2008.08.14. 22:13:58

Wáá.Ne idegeljmár.Alex isteni Zac meg...Ördögi[en undoríttó.]A rajongói ne sértődjenek meg meg semmi,nincs vele baj,abszulút,nézem a filmjeit,de Alex teljesn már műfaj...

King LeE 2008.08.15. 11:59:34

Olivér ez nem a te napod

King LeE 2008.08.15. 12:04:40

Bakker bocs, ez a Lóca
süti beállítások módosítása