Avril Lavigne in Wonderland.

Egyetlen szó: IMÁDOM!!!
Avvriiilll minden hálám, elismerésem, csodálatom, szeretetem a tiééééééd h ilyen jó a dalod. :D
Imádom, imádom, imádom. Ha épp nem lenne torokgyulladásom úúúgy üvöltenék. :D
Annyira jóóó.*____________*
Megint megérte várni!
Én mondom, a türelem!!! Az mindig jól jön. :D
Valami nagyon jó lett ez a dal, szerintem rohadt jó a szöveg, illik Avrilhez.
A kliphez kszültek fotók. Hú. *.* :o
FEKETE-SZŐKE HAJA VAN. :D
Olvassa a blogom, tuti! :D Én írtam még anno a top 12 frizuban h mennyire jó volt a szőke-feka haj. :o :$ :D (YYY)
Minden ÚJRA tökéletes! :D
Imádom, annyira jóóó. >_<


A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr691708457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaptainFlippy (törölt) 2010.02.03. 20:22:58

03.04. premier vetítés alice in wonderland. jösz? ;)
süti beállítások módosítása