2010.

Sziaaasztóóók kedves látogatók! :D

Szeretnék naagyon-nagyon boldog új évet kívánni!!! (K)
Köszönöm mindenkinek, aki bepillantott az elmúlt egy évben a blogba. :)
Idén is igyekszem sokat írni, és remélhetőleg nem csak nyáron lesz nagy a forgalom, és sok ötlet, hanem a téli hidegben is akad némi tudatnivaló.
Új évi fogadalmaim között van ugyanis a blog! :D Nem fogom elhanyagolni, és azt hiszem tudom, hogy milyen koncepciók kerülnek majd elő idén... Lesz sok divatozás.(H) Pont úgy, mint ahogy Audrey blogjában.
Lesz nagyon sok zene, meg videó.
És igyekszem a saját kis személyes dolgaimból olyanokat megragadni, amik mások számára is értékesek, elgondolkodtatóak, szemetgyönyörködtetőek lehetnek. :D
A bloggal tehát, ilyesmi terveim vannak a jövőre nézve.
Az újévi fogadalmakban szinte senki sem hisz, és be kell valljam én eddig egyszer sem tartottam be őket... de idén azt hiszem ez másképp lesz.
Már december végén elkezdtem gondolkodni, hogy a jövőben mit szeretnék változtatni, és remélem sikerülni fog.
Egy angol kutatás szerint, 5fogadalomból 4 kudarcba fullad... :S
Nos, nagyon remélem, hogy (bár nem vagyok angol. :P) de én lehetek az az 1, aki megvalósítja önmagát, azzal együtt a terveit.

Mindenkinek sok-sok bolodogságot, szerencsét, vidámságot kívánok az új évre! :))
Aschen.

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr511637671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rame · http://rameoner.tumblr.com 2010.01.09. 00:25:32

Én is drukkolok :D
Amúgy a kutatások szerint a Földön minden negyedik ember kínai. Szóval a koncerten elég sok kínai lehetett, nekem nem tűnt fel. xD

Aschen™ 2010.01.11. 19:31:06

:DDD Hihi, kösziii. :)
XD Nekem sem, lehet mi pont azok vagyunk... XD
süti beállítások módosítása