December. :)

Bennem sokminden megjavult. :D
Rengeteg pozitív gondolattal, szeretettel, és pszichológiával indulok az ünnepekhez. :)
Máskor ilyenkor az energia szintem már a nullát verdesi, de idén ez máshogy alakult.
Azt gondolom sok múlt az új sulin. :D Ez a félév hamaorsan letelik, és nem érzem azt, hogy szörnyű lett volna. :)
Igen vannak nehéz időszakok a suliban is, a lelkemben is, de minden jobb mint rég. (Y)
Szeretem, a közösséget, a helyet, mindent, és sokmindenkit!
Várom a karácsonyt, a nagy ünnepi lázban mindenki fejvesztve rohangál ajándékok után, és kapja el az új influenzát. Én idén körültekintőbb voltam azt hiszem, mert korábban kezdtem el ötletelni, hogy kinek mit adjak ajándékba, és kreatívoskodtam sokat, nyugodt vagyok, és tevékeny. ^^ (és be vagyok oltva. :D)
Várom nagyon! :)))

Ásen. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr301576900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása