Top 12 frizu. ^^

Én a magam részéről nem sokat időzök a hajammal, ugyanis nincs mit tenni. :)
Kb. 25 centi az egész. :D
Majdnem mindennap kivasalom, és csumi.
Festve nincs, eredeti világosbarna. :D
Hát, ha nem lenne ilyen pici, és vékonyszálú, akkor már tuti be lenne festve. :D
De még nincs... idővel azonban be lesz.
Hát íme, ötleteim vannak, hogy milyen színű, és fazonú lehetne a frizkóm.^^
Az első, naná, hogy Audrey Kitching az ő rózsaszín hajával. :)
Ha egyenesen hagyja szerintem iszonyu jó! *-*
A második ugyanez a szín, csak göndören...így sem rossz, de én az egyenesre szavazok.
A harmadik szintén Audrey, egy régebbi hajkreációval, rózsaszín fekete, a két legjobb szín a világon, és még hajban is király. :D
A negyedik is Audrey, ígérem nem lesz több...>.<
Ez a rózsaszín fehér, nekem nagyon bejön.*-*
Egyszer kipóbálnám. :)
Az ötödik, ki lehetne más mint Avril, és az ő szőke - fekete haja, amit még 2004-ben viselt, szerintem jobb mint a mostani szőke - barna.
A hatodik is Avril a 2007-es frizujával, a szőke, rózsaszín csíkkal.
Ezt az alapszín plusz egy elütő szines csíkot én még fekete alapon rózsaszín, piros, kék, lila, zöldbe is eltudom képzelni.*-*
Hetedik, a La Roux művésznője Elly Jackson, és az ő nem megszokott fiús frizurája, ami szerintem egyenesen isteni. (Y) Imádom. *-*
A nyolcadik, Rihanna, és az ő picit régi, még Victoriara hajazó tincsei.
A kilencedik, a Paramore fényes csillaga Hayley, és az ő tűzvörös haja.*-*
A tizedik, szégeny szemre :'D Ashlee tahó Simpson, akinek tényleg jó ez a vöröses - barnás árnyalat. Meg persze szép hosszú a PÓThaja. :D
A tizenegyedik Dolly Evans, aki kb. 12 évesen nézett ki így, ami azért nem kispályás, sztem fantasztikus a kis imós frizkója. :D (Y)
A tizenkettedik pedig Sandrine, akinek ez az eredeti hajszíne, viszont egy kis póthajjal rá van segítve a dologra.
Megbocsátjuk! ;)
Tökéletes! :)
Pusszi, Ási. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr731431251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása