A tökéletes videoklip. :)

Már régóta vagyok zenecsatorna függő, és rengeteg klipet láttam már a világból, de sokszor úgy érzem, hogy jó-jó, de hiányzik belőle valami... valami tökéletesség, vagy valami csodálatos. :) Egy kis sablon. :P
Igen tudom, hogy talán eeez a világ legsablonosabb videoja , de szerintem annyira jó! :D
Gondolom nem kerül 10 milliókba, de mégis szerintem a LEGJOBB! :D
Nem tudom hova fokozni, tökéletes pillanatok, ötletek, képek, cuccok vannak benne. :)
Bele vagyok esve, már több mint... 2éve? :D
Na, lessétek, és egy rossz szót sem akarok hallani! :)))
Ólyan jó. (: ♫
Ásen. ♥

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr791742924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása