Lady Gaga mindenek felett. *-*

Azt már régóta tudjuk, hogy Lady Gaga biztosan nem normális!
De azt gondolom, hogy a világon minden elismerésem az övé, mert valami olyasmit csinál, amit ezen a földön még nem sokan tettek.
Rengetegen utálják őt, tartják oltári nagy ribancnak, és semmitmondó popsztárnak... én viszont még mindig küzdök az őt érő előítéletek ellen. Mert ez a nő szerintem valami F A N T A S Z T I K U S! *-*
Szerintem Lady Gaga olyan, aki ellen lehet tiltakozni, de egy idő után az összes ember aki tiltakozik ellene be fogja látni, hogy valami nagyon nagy állat, és elképesztően jó amit csinál.
A tehetsége szerintem senki szemében (fülében) nem kétséges... és már a blogban is bizonyítottam, hogy marha jól énekel élőben is.
Most itt egy videó egy őrült showról, amiről még a magyar híradásokban is lehetett hallani.
Engem meggyőzött... ;)


A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr401649077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása