2009. Gólyatábor ZMG! :]

Mint azt a legtöbben már tudjátok, a nyári szünet utolsó napjait 4 napos gólyatáborban töltöttem Balatonlellén, a Köszi táborban, ZMG-sekkel. :D

Én mióta meghallottam a gólyatábor szót, azonnal lázba jöttem, és az első perctől fogva tudtam, hogy menni akarok! :D Hát ez így is lett, mentem is. :)
Sok 9-es diákban merül fel a kérdés, hogy menjen-e gólyatáborba, nem lesz-e óriási szivatás, piálás, meg a satöbbi.
Na hát nálunk ilyenről szó nem volt!
A jelszó egyértelműen a csapatépítésen volt, ami sztem iszonyu jó dolog.
4 nap alatt rengeteg embert ismertem meg, és fantasztikusan éreztem magam! :D

Az első nap éjjel a Balatonlellei Gömbkilátóhoz vezetett utunk, ami elég kalandosnak mondható, volt ott fél lábon állás, barkóba, eltévedés, pánik hangulat, Thriller;), és a felejthetetlen lezúzás, avagy 150 km/h-s sebességgel s*ggen csúszva a szakadékba korom sötétbe, tök "egyedül". :DDD

Vizibomba csata, a székes játék, amiben a végén győzedelmeskedtünk (Y), wc-papírba csomagolás, sugdolózás -> " Teri néni virít a medencébe" kár hogy a mondat eredetileg Piri néni piritóst pirít a kemencében volt. :'DDD

Volt vizibicikli verseny, a "Hákás" kocsival sikerült frontálisan ütköznünk... :)
Kertmozi, ahol megvilágosodtam, hogy Zac Efron tényleg tud iszonyu jól kinézni. *_* :$
A színdarabunk. :))) Bogyokáimmal, ami Lelle Golden díjat nyert! :D
Strandolás, (H)
Vidámpark, szóval mindenféle jó dolog amit csak el tudtok képzelni meg volt! :D

Én visszamennék, mert tök jó volt!!! :D
Remélem akinek még nem volt ilyen élményben része annak rendesen kedvet adtam a dologhoz, higyjétek el félni való nincs, mert ugyan ifikből sehol sincs hiány, azért vannak ott vigyázó felnőtt pillantások is! ;) :D


A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr71364660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása