Video Phone.

Ma a fiúknak kedvezek, najó azért a lányokat sem felejtem el, mert csodálatos muzsikát hoztam nektek, de a látvány sem utolsó.
A világ popdívái ugyanis rendesen egymásra találtak, egy duett erejéig. *-*
A dal szerintem nagyon jó, annyi kifogásom van, hogy szerintem túlnyomó többségben Beyonce-t hallhatjuk, és picit kevés a Gaga nekem, de mindenesetre imádom!
Nálam Beyonce most nagyon tarol, éjjel-nappal hallgatom.
Lady Gaga örök kedvenc. <3 :D Annyi van vele, hogy kicsit kizsákmányolta a testét, és rosszul lett a minap egy koncertje előtt...
Ez egy kis okot ad az aggodalomra, de vááá... imádom, és remélem azóta már tök jól van és pihent sokat. :)

Ennyit mára a dííívákról...
Jöjjön a dal, puszi Ási. :]


www.youtube.com/watch?v=CGkvXp0vdng&feature=fvst

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr881705100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rame · http://rameoner.tumblr.com 2010.01.27. 09:53:33

Miért nem embeddelted? :D
Am most meg nem hallgatom, mert órán vagyok, szal majd talán akkor, ha hazaértem xD

Aschen™ 2010.01.28. 09:57:10

Bénázok. :DDD Nem lehetett... vagy én nem tudom. ^^' >_< Pff. :D
süti beállítások módosítása