Valami történt...

Hallok szavakat, minket senki sem mondd...
Látok napokat, ilyen máig sose volt.
Súgok valamit, mit nem hall senki sem.
Ölelek valakit, aki nincs is itt mellettem.
Hogy lettem hirtelen furcsán védtelen, s a jeges levegőn láztól forró.
Miért vagyok boldogan fájón nyugtalan...?
Ébren is álmodom...
Valami történt, sejtjeimben érzem, szorítja a szívem, ahogy még semmi sem.
Valami ma törént, olyan mintha égnék, s mindent oda dobnék, valakiért...
Minden kavarog, mint a szélben a por, csak én maradok itt a zajban valahol.
Még csak nem is fáj, hogy félek elvesztem... sem a remegés mit még sohasem éreztem.
Hogy lettem hirtelen furcsán védtelen, s a jeges levegőn láztól forró.
Miért vagyok boldogan fájón nyugtalan...?
Ébren is álmodom...
Valami történt, sejtjeimben érzem, szorítja a szívem, ahogy még semmi sem.
Valami ma törént, olyan mintha égnék, s mindent oda dobnék, valakiért...

Áásen. :"(

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr411544436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása