Szomorú vasárnap száz fehér virággal...

Nehéz... nehéz most írni. Mégis azt hiszem muszáj.
Ásenblog nem a legaktívabb mostanság... persze ennek is van oka.
Több is. ˘ ˘

Ólyan szerelmes voltam. :') Akik láttak engem... Hű... :)
Sohasem éreztem még így magam. Igen azt hiszem ilyen szerelmes még nem voltam.
Fura... nagyon fura.
Persze... ez gyönyörű. :) Milyen szép... hm na végre először ez a lány is megtalálta álmai hercegét.
De nem. :( Nem... az utolsó percig hittem, hogy haverságból kurva gyorsan szerelem lesz, és élünk boldogan amíg meg nem halunk.
Nekem már semmi sem kellett.
Nem éreztem semmit, csak azt, hogy szeretem. :(
Mindig ő járt a fejemben... és amikor találkoztunk mindig újra, és újra elégtem legbelül...
Olyan közel volt hozzám, és még sem történt semmi.

Nem történt semmi jelentős, de ha szemébe néztem nekem már az elég volt.
Igen, a környezetemnek a vége felé elég nehéz lehetett... :\ Ezt be kell, hogy valljam.
és bocsánat, és köszönöm.
Tudom... :( de szerettem... és ezellen semmit, de semmit nem tudok tenni!
Igazából fogalmam nincs, hogy NEM AKARTAM LÁTNI, vagy TÉNYLEG NEM LÁTTAM, hogy a dolog egyértelműen halálra van ítélve. :(
Annyira bánt... lealacsonyodtam. Az utolsó porszem szintjére süllyedtem mindenki előtt.
Ő volt minden... de vége.
Rengeteget sírtam. :')
Nagyon hiányzik...
Mikor látom őt, mindig egy kicsit belehalok.
Emlékszem minden pillanatra, itt hordozom a darabjait a szívemben. :(
"Szeretni valakit, ki nem szeret téged, könnyeket tagadni, mik szívedben égnek.
Kergetni egy álmot, soha el nem érni, csalódott szívvel mindig csak remélni."

És itt voltak eközben, kik tartották bennem a lelket.
Voltak viták én nem mondom... Rettenetesen hibás vagyok sok mindenben.
De látjátok... Ásen vagyok, egy ember, egy lány aki hibázik, sokszor, sokat. :(
Van egy nagy szívem... egy órisi amivel nagyon tudok szeretni... :( Túl jól...
Igen... lehet talán, hogy önző vagyok. :(
"Egy csaj, aki egy mesében élt, és lepottyant a földre, és nem akar hinni a szemének..."
Igen... :'(
Engem nálad jobban senki sem ért... :'(
Itt ülök, és olvasok vissza... folytogatnak a régi emlékek. :( Mert tudom, hogy végeztél velem... :(
" I don't wanna fall to pieces
I just wanna sit and stare at you.
I don't wanna talk about it
And I don't want a conversation
I just wanna cry in front of you.
I don't wanna talk about it
'Cause I'm in love with you.
You're the only one
I'd be with till the end.
When I come undone
you bring me back again.
Back under the stars,
Back into your arms..."

Ui.:
“Barát az, aki akkor is velünk tart, amikor az egész világ
ellenünk fordul.”

Ásen. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr421560508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása