Soha nem éreztem még így magam... elvarázsolt állapotban élek.*
Azt hiszem álmodok, és ez nem velem történik meg... de nem... ez a valóság.
Nincs ennél jobb érzés... nincs. :)
Mikor úgy vagy az életeddel, hogy az álmaid szépen sorjában vállnak valóra. :D
Fantasztikus érzés. :) Csodálat. *-*
Nem voltam boldog jó régen... de most az vagyok, a szívem legmélyéről érzem, hogy nagyon jó a sorom! :D

Köszönöm Hangya.


"Évekig harcoltam a saját szívem ellen,
mert féltem a bánattól, a csalódástól és a szenvedéstől.
Mindig tudtam, hogy az igazi szerelem mindezek fölött áll
és hogy még meghalni is jobb, mint szerelem nélkül élni.
Ha csupa szenvedés és csalódás és magány az ára,
akkor is megéri szerelmesnek lenni."


Nagyon szeretlek! :)
                           
Aschen.

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr781696739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása