őSzI sZüNeT.

Hát, ez is eljött... :D
Szerintem mindenki mostanában jutott el oda, hogy rá fér a pihenés...

Az én őszi szünetem nem pont úgy alakult, ahogy megálmodtam. :) :P
Na nem bánom, mert aludni bőven volt időm. :D
Arra gondoltam, hogy mindent rendbe rakok, talizok 100 emberrel, fotózok, vidámkodok meg hasonló.
Hát nagyon nem így sült el. :D
Tomi mondta már nekem, hogy ne tervezzek, mert ugysem jön be. :P :D Ez igaz, legalábbis bejött megint.
Találkozóim száma... kb. 3 :'D
Egy Ricsiii, jegyezzük csak meg gyorsan, hogy Ricsinél SENKI NEM TUD JOBBAN SZALTÓZNI.  : DDD <333
Regi, akivel végigbaromkodtuk az összes talinkat szokásunkhoz híven... lásd. -> www.dailybooth.com/aschen
Aztán még Finó. <3 :) Hmm, szeretlek! :D
És voltam kóruspróbán a suliban kétszer is...
A szünet felét egyébként tök betegen tölöttem, papírzsepik, és tea(<333) társaságában. :')
Sokat lógtam msnen, főleg Ricsi nyakán. (: :$
Aludtam rengeteget, de tényleg, nem számoltam, hogy mennyit, de legalább a szünet felét átaludtam. :D
Hát ennyi lenne mááára.
Puszí. (K)
Ásenputteell.

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr931489438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása