Táskák tőlem. :)

Akik ismernek jól tudják, hogy nagyon bírom az egyedi dolgokat, elég kreatív vagyok, és imádok alkotni.
Rengeteg kiegészítőm van, amiből a legtöbb elég bolodos, és saját készítésű.
A sok karkötő mellett, 2008 nyarán rám jött, hogy pólókat, és táskákat akarok kreálni magamnak.
Be is vásároltam hozzá... a póló terv... inkább kisebb mint nagyobb sikereket aratott, végül 1 pólót csináltam, ami nem volt túl nagy szám.
A táska viszont elég jól sikerült... nagyon tükrözte a kis különc mesevilágot ahol (egyesek szerint) élek.
Aki látta többnyire dicsérték, bár sokan ovisnak tekintik, de nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam a kis tatyómra...
Volt, hogy egy üzletben az eladó megszólított, hogy hol vettem, mert nagyon cuki. ^^
Egyébként, csak 1et csináltam még ajándékba ami ehhez hasonló volt.
Tavaly is készült egy táska, az már sokkal "komolyabb" volt... nem rajzok voltak rajta, hanem varrott megoldásokkal díszítettem fel.
Szines, mintás, virágformájú, kicsi, és nagy gombokkal, valamint 2 színes szalag lett rávarrva.
Ezt karácsonyi ajándékba készítettem. :) 
Ha van kedvetek, és időtök, szeretnétek egy olyan darabot viselni, amilyen biztosan senkinek nincs, akkor irény valamelyik kreatív hobby bolt, ahol fillérekért tudjátok megvenni a "hozzávalókat".
Aschen. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr551658898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaptainFlippy (törölt) 2010.01.09. 18:42:39

AAAAAAA, akarok táskát! :P
de az az első mondat, hogy is van? ;) ego4eva'

Aschen™ 2010.01.09. 22:34:28

És milyet szeretnél, szivecskéset? XD
süti beállítások módosítása