1éves lett Ásen blogja!!! :)

Bizony!
2008. július 16-án írtam az első bejegyzést...

Azt gondolom ebben az egy év évben elég sok szines dologgal találkozhattatok, ha ellátogattatok ide. :)

Tavaly nyáron sokat meséltem az élményeimről... :D A sok Westendbe járásról (ami persze idén sem maradt el.)

Sokat beszéltem Alex Evans-ről, és legújabb barátjáról Sandrine-ról is.

A blognak eddig 3neve volt (az elsőre nem emlékszem biztosan, mert nagyon kevés ideig használtam.) talán mesevilág, vagy vmi hasonló, aztán volt *Bittersweet World* , *The Best Damn Aschen.*

Sokat írtam Avrilről, mert őt mégis ő az egyik példaképem. ^^

Volt szó itt barátságokról, szerelmekről, és mélypontokról is...

Megismerhettétek Audrey Kitching csodálatos képeit, és megigérem még rengeteg rózsaszín hajas kép lesz. ;)

Aztán volt a nagy fogszabályzós mizéria, amit annyira vártam. :D
És most, hogy itt van, szörnyű, utálom, és várom a végét!!!
De nem baj, hiszen Sandrine-nek is sikerült, és gyönyörű lett! :D

Voltak nagy ellentétek, élet, és halál...

Beszéltem az ünnepekről. :)

A fellépéseinkről, a suliról...

A terveimről, a változásaimról.

Volt itt stílus elemzés. (Csak a képek folyamatosan szétcsúsznak, majd megkérdezem Vobot, h miért. XD ) 

The Man Oscar 2008! :DDD

Szóval rengeteg emlék! :)))

Remélem, hogy a következő 1 évben ismét sok-sok látogatóm lesz, és szeretni fogjátok a blogom, amit igyekszem ezentúl még csodásabbá varázsolni.

Ui.: Hálásan köszönöm Wobe-nak, ezt a gyönyörű dizájt! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr481252973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása