Alex Evans.

Találtam egy eléggé sokat mondó blogbejegyzést nagy kedvencemről,akit sokan nem szeretnek,vagy éppen nem ismernek eléggé ahhoz,hogy megértsék miért nézek rá hősként.Bálványozom,és foglalkozom vele nap mint nap.Nos,akkor írok nektek egy jó hosszú interjút,és zárójelben megjegyzem miről mit is gondolok. :)


Nos tessék:Xy:Mikor van a szülinapod?
Alex: Július 31. [18 éves volt.]

Xy: Ha eltölthetnél egy hetet bárhol a világban,hová mennél?
Alex: A Fidzsi szigetekre,mert az annyira szép.

Xy: Miért van ennyire magabiztos?
Alex: Miért ítélsz meg valakit akit nem ismersz?

Xy: Rosszul érzed magad\ideges vagy mikor egyedül mész el egy helyre?
Alex: Nem szeretek egyedül lenni. [Abszulút egyetértek!]

Xy: Voltál valaha Regina Spektor rajongó? [Passz,hogyki az... :DDD ]
Alex: Igen,sokáig az voltam.

Xy: Hiszel a szerelemelső látásban?
Alex: Igen! :)

Xy: Kiskorodban mi szerettél volna lenni?
Alex: Ne nevess,kém akartam lenni. :)))

Xy: A youtubeos videón igazán szégyellősnek látszol,miért?
Alex: Nem szeretem ha filmeznek,arra késztet engem,hogy kényelmetlenül érezzem magam.Azt gondolom,tartózkodó személy vagyok.

Xy: Jönni fogsz Angliába valamikor?
Alex: Egy ideig terveztem...

Xy: Kanadai akcentussal beszélsz?
Alex: Inkább Kanadai-Francia akcentusnak mondanám.

Xy:  Természetesen vagy ilyen vékony?Vagy diétázol?Egészségesen étkezel?Azon emberek közé tartozol akiknek nem kell figyelnie mit eszik mert nem szed fel könnyen súlyt?
Alex: Szeretem az egészséges ételeket.A műkaják,és a zsíros ételek arra késztetnek engem,hogy undorítónak érezzem magamat.Szerencsére az olyan emberek közé tartozom,aki ehet bármit,anélkül,hogy kilókat szedne fel.  [Ismerős. :D ]

Xy: Élvezed a hírnevet amit a myspace-en kaptál,vagy zavar?
Alex: Értékelem,de nem leszek önző,és nem hiszem,hogy zavarni fog.Néhány ember 'megöli'magát,hogy figyelmet kapjon,nekem nem kellett sokat tennem,hogy megkapjam,és azt gondolom,hogy nekem boldognak kell lennem emiatt.

Xy: Ha valakinek meg  kellene látogatni Kanadát,hogy hol élsz laknál vele?
Alex:  igen,szeretek új,érdekes emberekkel találkozni,de nem találkoznék olyan emberrel akivel még sohasem beszéltem.Bár...

Xy: Ha alkalmad lenne,hogy Franciaországba költözz elmennél? [Alex nagyon jól beszél franciául!]
Alex: Nem tudom,még sosem jártam ott.

Xy: Milyen nyelven tanulnál szívesen az angol,[és a francia.] mellett?
Alex: Oroszul,és japánul.

Xy: Szándékosan lettél népszerű a myspace-en?
Alex: Nem,ez nem volt tervezve.

Xy: Miért vetetted ki a piercingjeidet?
Alex: Nem akartam már őket igazán...az ember túl jut az ilyesmin,és két éve csináltattam.

Xy: Mi inspirál téged?
Alex: Sokminden...ez a történet nagyon hosszú. :)

Xy: Mi a legrosszabb dolog amit egy személy tehet veled?
Alex: Ha megpróbál irányítani engem.

Xy: Szereted a nyarat.
Alex: SZERETEM a nyarat. :)))

Xy: Mitől félsz a legjobban?
Alex: Halál.
[Énis! :| ]

Xy: Mi a kedvenc video klipped?
Alex: Kate Nash-Foundations. [Énis nagyon szereteeem. :D ]

Xy: Milyen emberi jellemvonmást találsz a legcsodálatra méltóbbnak?
Alex: Kedvelem ha egy meber eltökélt,és ambiciózus.

Xy: Mi a véleményed a Jonas Brothersről?
Alex: Tudom,hogy ez sok őrült rajongót fog felidegesíteni,de nem kedvelem őket,de a Disney által lettek híresek,és ők 'csinálták' meg őket.Nem mondom azt,hogy utálom őket,bár nem kedvelem a zenéjüket.

Xy: Izgatott vagy,most,hogy 18éves lettél?
Alex: Nem,igazán,nem változott semmi,vehetek alkoholt,és cigarettát...

Xy: A hajad eredetileg fekete?
Alex: Nem,világos barna.

Xy: Milyen autót vezetsz?
Alex: Nem vezetek,a tömegközlekedést használom.

Xy: Milyen magas vagy?
Alex: Hat láb. [ >.< ]

Xy: Mi késztet arra,hogy mosolyogj?
Alex: Túl sok minden...  :)))

Xy: Az osztálytársaid tudják,hogy te híres vagy myspace-en?
Alex: Nem tudom.Néhányan talán...

Xy: Melyik hírességbe vagy fülig szerelmes?
Alex:Leighton Meester. [Passz h ki ő...valami színésznő. :P ]

Xy: Neked lesz valaha saját zenei karriered?
Alex: Nem nagy karrier,de mindig is felakartam venni egy dalt egyedül.

Xy: Melyik a kedvenc rágód?
Alex: Orbit. :D

Xy: Muffin,vagy mignon?
Alex: Muffin.
[Szerintem meg nem. :D ]

Xy: Nagyon magabiztosnak tűnk,neked vannak bizonytalanságaid?
Alex: Ténylegesen nem vagyok magabiztos személy.Sok bizonytalanságom van.

Xy: Kedvenc színed?
Alex: Szürke.

Xy: Hiszel a kívánságokban?
Alex: Igen.

Ennyi.*

Rengeteg munkámba került leírni mindezt,ezért megkérnélek titeket,hogy engedély nélkül senki ne tegye közzé sehol!!!Megértésedet köszönöm!

Bye, Aschen.™

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr51621885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaptainFlippy (törölt) 2008.08.22. 16:43:37

Háááááát......nem tom, de sztem nem túl őszinte ez az ember.Vagy ha igen akkor nagyon betanított duma.
Alex eredeti hajszíne sötétbarna...

CuddlesLapine 2008.08.29. 14:19:08

hát frankón, mint valami ratyi :D:D

Aschen™ 2008.08.29. 14:27:52

Jólvan akkor ne szeressétek. :D Leszarom. :'D Én azért önfejű vok és bálványozom. cöhö ennyi.*
Meg azért kicsit többet elért már az életben mint mi mindannyian. :P

CaptainFlippy (törölt) 2008.09.08. 20:34:05

Ő!Sztem mindenkienk más az életcélja és az mit is ért el Alexke?Hogy egész nap fotózzák és intejúkat csinálnak róla!!??
Ehh, mind1 engem nem érdekel.De végül is saját kárán tanul az ember.Woaahhh most mijen művészien fejeztem ki magam.Je. DZSÍ. jeeee.Na asszem ennyit akartam írni.
Ja meg, hogy én nem tok ijen jól blogot írni, ugyhogy mind1 mit írsz csak írjál, me amikor végleg nem tok mitcsinálni akkor eszembe jut ez a pici blog.Pá

Aschen™ 2008.09.17. 19:43:45

:'D Igen,igen nyilván mindnekinek más az életcélja...
Amúgy nem fotózgatják egész nap. :D Saját ruhamárkát,és kollekciót dobott piacra 16évesen,meg csomó tök jó fényképet csinál jósokféle emberkéről,aztáán egyetemista szóval azért nemtom legalább nem valami kis elkényeztetett milliomos geci. :'D [legalábbis nem nagyon. :D ]

Kösziköszi.
Pá.
süti beállítások módosítása