The Climb.

Helló!

Megint itt vagyok, és mesélek 1000-rel. (H)
Nem régiben dióhéjban elmeséltem nektek, hogy nagyjából mi is a helyzet velem. {Kavalkád bejegyzés}
De ez azt hiszem elég rövid, és tömör volt. :D

Viszont amiről ma szó lesz az a fotózkodás.
Akik ismernek jól tudják, hogy nagyon szeretek fényképezkedni! Akár természet, akár közöskép, akár egyedül, mindegy lehet bármi, lefotózom!
Erről korábban írtam már, hogy Audrey és Alex képei mennyire közel állnak hozzám.
Valahol az ő munkásságuk ihletett engem, és mostanában azon igyekszem, hogy nekem is ne csak olyan átlag képeim legyenek, hogy teló-tükör-mosoly, hanem valami kicsit izgisebb dolog.
Pl. beöltözni vminek!
Imádom. :D Imádok jelmezekbe bújni, óriási sminkeket csinálni, és ezzel kitűnni. *-*
Mert hát szeretem (néha) a nem egyszerű és megszokott dolgokat!
Szóval nálam nagy fotózkodási láz van, már hetek óta gondolkodom, hogy milyen fényképeket is kéne csinálnom. :)
Rengeteg ötlet van amit még ebben a hónapban elkezdek megvalósítani, és megmutatom nektek egy új oldalam!
Pontosabban már el is kezdtem. :$
Irány Myvip, Myspace, Iwiw. és lehet dobálni a kommentárokat! ;)
Ui.: www.wobemusic.hu <- Eli & Aschen, www.indafoto.hu lehet csekkolni, új nyári képek! (K)

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr91251362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása