Nyünyünyü, 1hét Ásennel. :'D

Most elmesélem nektek, hogy hogyan is telt az elmúlt egy hetem. :)

Hétfőn tipikus light nap volt, gépezés, tv-zés, semmittevés leginkább 1000-rel. :P Aki megteheti. :D

Kedden találkoztam Vobbal, (és Zsombival 2percre. :$ :D )
mentünk Black Start szaglászni. *-*
Nos igen, lehet h elfogult vagyok de tényleg isteni finom!
Minden lány olvasómnak ajánlom, hogy menjen el valamelyik neves drogériába, és szagolja meg, tuti beleszeret majd. :'D
Itt egy kép a kirakatról, bár jó messziről mert NEM lehet fényképezni. :s :@
Aztán, szerdán találkoztam Szandreával Nyugatiban. :)
Kb. 1000fok volt a metrón, és 2000 a felszínen. XD
Majdnem kiszáradtam odafele... :P
Aztán öhm, kerestünk nekem egy bizonyos S Z O K N Y Á T, amiből később ruha lett, de ezt majd meglátjátok! ;)
Csütörtökön volt Évi babám szülinapja! <333 :) Innen is HB! ;) (Így utólag is :D )
Aztán itt volt Regi, akiből később Jumpi lett. XD
Aki ismer minket az tudja h ISZONYAT NAGY BARMOK vagyunk külön-külön is de együtt aztán. 8-)
Csináltunk fotókat, meg röhögtünk szakadásig. :D
Pénteken punnyadás volt, ami rám is fért mert tökre kifáradtam...
Szombaton  ööö... fogalmam nincs mit csináltam, vasárnap pedig kurva szarul lettem. :s
Ma már lábadozok! :P
Tegnap volt egyébként Audrey szülinapja szal Happy Birthday Audrey Kitching! (K)

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr1001270983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása