Ásen. 2.0

Bizony, bizony...
Mint azt tudjátok nagy fordulatot vett az életem, gimnazista lettem.
Látszólag nem sok, hm, nagy dolog, gimi, suli egyre megy... járni kell, tanulni kell.
Mégis nagyon más... rengeteg új ember, nagyobb a követelmény... minden más.
Úgy indultam neki, hogy a körülöttem élő befolyásos felnőttek mind azt mondták, hogy életem legszebb évei előtt állok.
Igen valószínű ez igaz... Most vagyok abban a korban, hogy sok dologhoz elég nagy lettem, megértem, megtudom csinálni, megtehetem. Ez jó...
A szeptember nem volt könnyű.
Be kellett illeszkedni egy új társaságba, ez fantasztikus, imádom őket, tényleg kivétel nélkül. Szerencsés vagyok, úgy érzem.
Meg kellett szoknom mindennapjaim új helyszínét, ez sem könnyű... Mikor 8évig "minden nap" teljesen más irányba indulsz el reggel...
Marha sokat tanulok, igyekszem, nem vagyok stréber na nyugi... de hajtom magam, hogy jussak valamire.
Sok igen, nehéz, egy percig sem bánom, igen tudom, kellett nekem gimnázium, kellett... menni akarok valamire. Vannak álmaim, terveim, amihez nem szakmunkásképzőt kell elvégezni.
A suliban beválogattak a kórusba, aminek örültem. 8évig zenei általánosba jártam, és kár lenne abba hagyni a dolgot.
A legjobb az egészben, hogy itt aztán "nem kiállunk, és vinnyogjuk a népdalokat" hanem musicalezeünk 1000-reel. :D Áh, én imádom a színházasdit, a tehetem megyek, mert csodálatos nézni is, hát még benne lenni. :)
Ez is elveszi a kis szabad időm, de szeretem, imádom, megéri. *-*
És zongorázom...
3éve kezdtem el, és azóta is szerelmes vagyok az egészbe.
Olyan nagyon szerencsés helyzetben vagyok, hogy mostmár nem csak a komoly darabokat tanulok, hanem Avrilt, meg amihez kedvem szottyan. :D
Hát nagyjából ezek a dolgok teszik ki az időm nagy részét.
Kicsit hulla vagyok, de vannak akik életben tartanak...

Álmi igen, na most elmondom itt mindenki szeme láttára...
Lehet engem nagyon szeretni, vagy utálni.
Elég nagy véglet vagyok, nem vagyok átlagos azt hiszem.
Őszinte vagyok. Talán túlságosan is...
Ne kérdezzetek...
Álmi nem a szerelmem. Nem az.
Az rég volt. Vége van.
Több annál... ugy szeretem őt, hogy ebben a percben százszor jobban mint akárki mást.
Ő az én hősöm. *-* :D
Szeretem nagyon. Hülye vagyok. De kurvára eltudja fogadni...
Megbízok benne. Soha nem láttam egy percre sem.
˘ ˘ Tudom, lehet ítélkezni. Ez van.
Hát nekem jelenleg nélküle nem megy. :)
100ezer éve ezen rágódok. Nem vágom, hogy miért kell ilyen rohadt messze lennie.*-*
Ez nem fer. :s
Hiányzik nekem sokat... mindennap gondolok rá. :$
Hmmm... :/

http://dailybooth.com/sleepy/1227413

Csupaszívből,
                  Ásen...

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr991425709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BabyEPER8 2009.10.10. 15:44:49

Szia,mi az álmod??Énekes vagy szinész vagy mi akarszlenni??

Aschen™ 2009.10.10. 18:07:24

Szia:)
Az álmom az, hogy énekesnő legyek, vagy szupermodell. :D
De ha ez mind nem sikerülne gyermek, és ifjúsági pszichológus szeretnék lenni. :)

BabyEPER8 2009.10.11. 11:14:22

aham aham sok sikert!
süti beállítások módosítása