Top smink. *-*

Frizurák, és ruhák itt az utolsó top listám, nem kifejezetten hétköznapokra ajánlott sminkekkel, természetesen Avriltől. :D
Az első nagyon szép, sötét, csillogó smink. *-*
A második egy füstös hatású, kicsit aranyozott, óriás pillás dolog. :o *-*
 A harmadik sminkről, nagyon nehezen találtam normális képet, mert szinte sehol nem látszik igazán a lényeg. :\
Fekete alapon az egész szemhéj be van satírozva, és rajta nagy, nagy rózsaszín csillámok. *-* Legszebb. :)

Negyedik, egy nagyon egyszerű, nem túl hivalkodó smink, tussal, egy vékony vonal van húzva, és szempillaspirállal van kihúzva a szemeee, ennyi. :)
Az ötödik, szintén szemtusos história, de ezt összedobni nehéz, pedig nagyon bejön, akár kisebb alkalmakra is felrajzolható.*-* Hát nekem nem menne. :D ^^'
A hatodik, egy szemceruzafaló smink. :D Az egész fejedet kb. feketére kell festened, de iszonyu jól néz ki!
 A hetedik, egy nem túl bonyolult, de annál látványosabb smink, fekete körsatír, és óriási szempillák a jellemzők.
A nyolcadik, és egyben utolsó a legdúrvább smink... :D
Hát én SENKINEK nem ajánlom, hogy ezt bármilyen alkalomra is ellője, mert még Avrilnek is sokk... :) Ásen.

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr761470311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roxychrist (törölt) · http://roxychrist.blogspot.com/ 2009.10.24. 01:30:37

Nekem pont az utolsó nyerte el a tetszésem =D csak hát nem mindegy milyen alkalomra.
Azok a szempillák szuperül néznek ki, de anélkül is bevállalnám:D
kedvelem az extrém sminket:]
én hasonlóan szoktam sminkelni magam, mint amire azt írtad, hogy a fél fejed fekete kell, hogy legyenXD
Látom nagy Avril fannal van dolgom:) a zenéjét nem szeretem, de nagyon szép leányzó:D

Aschen™ 2009.10.24. 20:47:40

:D Hát igen, Avril sem egy hétfő reggelre dobta fel ezt a sminket.
A szemceruzafaló smink, hmm, szép az.(Y)Én tus mániás vagyok. *-* :Đ
Tiszta rendes vagy, h nem itéled el attól, és "bevallod" h tényleg szép. :$ :]

Rame · http://rameoner.tumblr.com 2009.11.30. 23:14:43

Hát a legutolsó nagyon brutális.
Azon agyaltam, hogy csak nekem nincs-e hozzá szemem, vagy tényleg nincs sok különbség 1-2 smink között? :D

Aschen™ 2009.12.02. 18:47:51

Mindenkettőn fekete alap van, csak az egyik ezüst, a másik meg arany. :D Ennyi.
süti beállítások módosítása