Megnyílt.

Hy!

Aschen vagyok. :]

Ez itt a blogom.Tökjó.* ^^ Éppen van kedvem mesélni,mint oly sokszor máskor is.

Szóval úgygondoltam,hogy unatkozásból elindítom a blogomat,ahová hosszú meséket fogok írkálni.Kezdjük...

Hol volt hol nem volt,volt egyszer egy Aschen...már él lassan 14 éve,hol így,hol úgy.

Volt h nagyon boldog volt,és volt h kevésbé.

Naagyon szeret szeretni. :] Akik ismernek ezt jól tudják.

Ám,ez nem mindig szuper,mert van akit megtud vele folytani.

Például vegyünk egy herceget...

De akár kettőt is.

Aschen annyira tudta szeretni mind kettőt [Nem egyszerre!] hogy mind belefulladtak a naagy szeretet levesembe. :(

Megpróbálom ezt a dolgot mérsékelni ígérem kedves jövendőbeli hercegeim. ;]

Nagyon szeretek énekelni.

Pontosan az ovi óta,amikor a mamikám♥ elkezdett tanítani szép dalokra. :]

Úgyérzem hálás vagyok neki! :] Nagyon. :]

Jelenleg egy kórusban is tolom...ami egyre távolabb kezd már állni tőlem,és ezt sajnálom.De reménykedem abban,hogy ami szívem legmélyén van a kórus énekléssel kapcsolatban azt senki nem veheti el...

Bírom a komolyzenét mégha ez snassznak is tűnik,mert jó elgondolkodni miközben hallgatod.

Szeretem a könnyű zenét is persze nagyon.

Egy napon talán...szeretnék a MESTERASSZONYRA♥ hasonlítani.[Avril Lavigne.♥]Akit sajnos nem tudtam megnézni az mo.-i koncertjén,elhihted nem tehettem róla. :( Ezt bánom,és baromi rossz érzés,de...ezvan.

Szeretném,ha énekelhetnék még nagyon sokáig. :D Sokk duett tervem van,sok teljesen különböző személlyel,mert az én ízlésem nagyon tág,hogy lásd leírom :

Avril,Kate Nash,Panic at the Disco,Fall Out Boy,Kispál és a Borz,Leona Lewis,Kylie Minogue,Timbaland,One Republic,Ashlee Tisdale,Rihanna,Gwen Stefani,AFC,Bartók Eszter,A Stáb,Péterfi Bori és a Love Band,Puskás Peti. [Folyamatosan bővülhető rész.*]

Zongorázom,hogy ezt se felejtesem el...Sohasem felejtem el azt a napot mikor beleszerettem...Végtelenül hálás vagyok első tanár nénimnek,akit a mai napig visszasírok.Nagyon várom már azt a napot mikor talán megcsörren a telefon,és visszakapom a tanárnőt,és vele együtt azt a sok szeretet teli csupa kedvességzuhatagos* órákat,amit persze tényleg nem vehet el senki tőlem...

Gitározni a tesóm próbál tanítani,de egyenlőre az még elég érdekesen halad,mert Kate Nash Birds-ének első 4 egyforma ütemén rágódok már rég óta. :D De szeretek gitározni. x]

Ennyit a művészlelkemről. :]

Ott vannak persze a barátok.

Akikre az elmúlt időszakban rettenetesen nagy szükségem volt[és persze VAN!],a rettenetesen kínzó problémá(i)m miatt.Hálás vagyok nekik azért,mert mellettem maradtak,és nem fordítottak hátat nekem,mert nemtudom hogy vannak vele,de látni akarják a régi Aschen-t.Köszönöm...

A mesém mára talán ennyi,igyekszem sokszor sok szépet megragadni furcsa életemből,és leírni ide.

Köszönöm,hogy itt voltál!

Visszavárlak.

Kommentáld.

Páá!

Aschen. :]

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr89571188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aschen™ 2008.08.09. 21:59:49

:D Oké,oké. ;D Köszönömm. :)

CuddlesLapine 2008.08.14. 21:40:55

Nos Ásí...
A Blog bár nem szól semmiről, de jó olvasni ^^

Tényleg átváltoztál! :O

Hajrá és ügyi légy

Aschen™ 2008.08.14. 21:54:30

Köszönöm...
Igyekeztem,és látszik?Wáó. :) Köszönöm,köszönöm,köszönöm.
süti beállítások módosítása