La Roux.♥

Imádom! :)

Aki nem tudná hogy mi is az a La Roux, annak most elmesélem. ^^
La Roux egy BRIT!!! (NEM FRANCIA!!!) elektropop banda, amely 2 tagból áll, Elly Jacksonból, és Ben Langmaidból.
Az együttes egyértelműen a 80'as évekre hajaz, de sztem ultra modern amit művelnek.
Mikor először hallottam a Bulletproof című dalt, még nem fogott meg a dolog, azonban, mikor másodjára láttam a tv-ben egyszercsak azon kaptam magam, hogy lefagytam, a képernyőre vagyok tapadva, és énekelek. :D
Innen aztán nem volt megállás, gyorsan felkutattam a Youtube-on a dolgot, és már meg is vannak a kis kedvenceim a csapattól. (Y)
Nem mellesleg lány olvasóimnak mondom, hogy ekkora baba arcú nőt ritkán látni, a hajkoronája pedig egyenesen fantasztikus, én beleszerettem. :) *_*
Na de nem húzom az időt, íme a legújabb kedvenc, a La Roux, és Bulleeetprooof. :D

https://www.youtube.com/watch?v=iOYufRHQSms&feature=fvst

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr571373694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaptainFlippy (törölt) 2009.09.14. 20:58:51

detto! De a Bulletproofnál van jobb szám is. As If By Magic-t ismered? :D

Aschen™ 2009.10.03. 23:22:56

Ismerem. De nem jobb nála. :D
süti beállítások módosítása