Hol a fületek? - Avagy Jonas Brothers, ez mi? :|

Amióta megjelent a színen a három Jónás gyerek mindenki odaáig van tőlük meg vissza.
Hát be kell vallom őszintén ezzel én nem vagyok teljesen így...
A dalaikkal az ég világon semmi problémám nincs, elhallgatom őket meg minden.
Sokan nem értették, hogy mire fel ez a nagy mánia, a Rocktáboros fos, meg a JB a valóra vált álom, és megmondom őszintén lassan én is kezdek elbizonytalanodni.
Eddig azt gondoltam, hogy milyen szép dolog az, hogy összetart a család, és mennyire jó, hogy együtt anyu apu gyerekek este hatalmas show műsorokat csinálnak, és csak a zenének élnek, mindenki hu de tehetséges, szép, okos, kedves, aranyos, (szűz.XD).
Egészen addig a pillanatig így voltam a dologgal, míg egyik nap a Youtube-on meg nem láttam egy koncertfelvételt, amin a srácok teljesen élőben zenélnek. 8-)
Itt volt számomra a holtpont, és eldöntöttem, hogy minden fanatikus kislány rajongóban összedöntök egy világot, és megmutatom azt a HATALMAS különbséget, ami a stúdió munkálatok utáni felvételen, és az élőben zuzás között van.
(*Ez egy beavatás lesz, ugye ha már 9.a XD*)
Félre értés ne essék, nem mocskolom a bandát, sőt én magam is meghallgatom, de azt gondolom, hogy lenne hova fejlődniük élő muzsika terén... :)
Lehet gondolkodni, és megosztani. ;)
Pussz, Aschen.

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr361406301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BabyEPER8 2009.09.26. 15:57:44

hÁT nemtom nem vok nagy JB fan,de szerintem nincs baj a live-val!

Aschen™ 2009.09.26. 19:23:39

:D Én csalódtaaam, 100× jobbat vártam, főleg Joe-tól. :s
süti beállítások módosítása