Fekete Csillag.

Iszonyat sok minden történt velem...

Vegyük az elejéről, szeptember van, tehát indul a suli. Én a magam részéről eddig utáltam suliba járni, ez azonban 19 napja megváltozott. :D
Nagyon szeretem, imádom a gimit. <3 :)
És csomó mindenkit benne, a tanárokat is beleérve, na meg a sok sok új nyünyünyüt. (:
Marha sokat kell tanulnom, és tök lefáradok, ha jövök kockulni, akkor meg csak msn.
De megígérem, hogy a blognak is kerítek majd időt!!! :D
És jövök és írok sok szépet és jót! :)

A minap a "Madaras Teszkóban" voltunk, ahol van egy parfüméria, ahol óriási Avril Black Star kampány van.
Pl ami tök újdonság a helyen, hogy van BS-es SZATYOR. XD
Eddig csak Avril kezében láttam ien "táskát" de most megpillantottam egy magyar kirakatban is. :D
Na íme, valami ilyesmi.
U.i.: Figyelitek, a poszteren nincs rajata csillagtető. :O *-*

A bejegyzés trackback címe:

https://aschen.blog.hu/api/trackback/id/tr91388567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása